A társadalom legjobbjai elhozása

Segítünk a legjobbat kihozni a társadalomból

A Gillette amellett kötelezte el magát, hogy életkortól és életszakasztól függetlenül minden egyes férfit arra inspiráljon, hogy a legjobbat hozza ki magából. Távlati célunk az, hogy kiváló férfi szépségápolási termékeket kínáljunk, miközben a világot egy jobb hellyé változtatjuk minden generáció számára. A férfi szépségápolás terén több mint egy évszázada élen járó vállalatként tudjuk, hogy milyen fontos maradandó örökséget hagyni magunk után. Ezért tevékenységünk szerves részét képezik a társadalmi és környezetvédelmi programok. Arra törekszünk, hogy márkáink a jót szolgálják ma, holnap és a jövőben egyaránt.

Ezekben a kihívásokkal teli időszakokban a Gillette is kiveszi a részét a küzdelemből alkalmazottai egészsége és jóléte védelmével, a márkában bízó fogyasztók kiszolgálásával világszerte, valamint a világjárvány ellen az élvonalban harcoló dolgozók, segélyszervezetek és közösségek támogatásával.

Nem tudjuk, hogy meddig húzódhat a válság, abban viszont biztosak vagyunk, hogy a bátor egészségügyi dolgozók és elsősegélynyújtók elhivatottsága és elszántsága mindvégig ki fog tartani. Csakúgy, mint saját elkötelezettségünk amellett, hogy minden lehetséges módon támogassuk és szolgáljuk őket, fogyasztóinkat és közösségeinket. Ismerje meg , hogy a Gillette hogyan reagál a COVID-19 válságra!

Ismerje meg , hogy a P&G Corporate hogyan reagál a COVID-19 válságra!

Szeretjük a közösségeket szerte a világban, ahol lakunk és dolgozunk, és már évtizedek óta támogatjuk őket nonprofit szervezeteken keresztül, hatalmas változást hozva a rászorulók életébe. A programok között találunk olyanokat, amelyek példaképet állítanak a fiatalok számára, míg mások menedéket nyújtanak az otthontalanoknak, illetve gondoskodnak az idősek ellátásáról.

Örömmel támogatjuk a „Movember” mozgalmat, hogy felhívjuk a figyelmet a férfiak társadalmi és egészségi problémáira.
The Best a Man Can Be@2x

The Best a Man Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból

A Gillette már a kezdetektől fogva elkötelezetten segít a férfiaknak abban, hogy férfiasan tökéletessé váljanak és a legjobbat hozzák ki magukból.

Elkötelezettségünket márkánk célkitűzésén keresztül váltjuk valóra, ez inspirálja minden tettünket: „A férfiak következő generációjának szépségápolása.” A jövő generációja számára ez többek között a környezetre gyakorolt hatások csökkentését, valamint a világot jobb hellyé tévő személyek és programok támogatását jelenti.

Adományok

Az elmúlt 15 év során jóval több mint 50 millió dollárral járultunk hozzá ezekhez a fontos területekhez.

A „The Best Men Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból” kampány

2019-ben elindítottuk a „The Best Men Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból” című kampányunkat, hogy inspiráljuk, oktassuk és segítsük a férfiak minden korosztályát, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, és példaképpé váljanak a következő generáció számára.

Jelentőségteljesen cselekedni

A következő három évben évi több mint 1 millió dollár összeget fordítunk az Amerikai Egyesült Államokban a nonprofit partnerekkel való együttműködésre, hogy segítsék és arra inspirálják a következő generációt, hogy a legjobbat hozza ki magából.

Világszerte

A környezeti fenntarthatóság

KÖRNYEZETVÉDELMI FENNTARTHATÓSÁG

Bolygónk Védelme
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ