Tekintse meg, hogy a Gillette hogyan segít a COVID-19 válságra reagálva.További részletek
close

Segítünk a legjobbat kihozni a társadalomból

Segítünk a legjobbat kihozni a társadalomból

A Gillette amellett kötelezte el magát, hogy életkortól és életszakasztól függetlenül minden egyes férfit arra inspiráljon, hogy a legjobbat hozza ki magából. Távlati célunk az, hogy kiváló férfi szépségápolási termékeket kínáljunk, miközben a világot egy jobb hellyé változtatjuk minden generáció számára. A férfi szépségápolás terén több mint egy évszázada élen járó vállalatként tudjuk, hogy milyen fontos maradandó örökséget hagyni magunk után. Ezért tevékenységünk szerves részét képezik a társadalmi és környezetvédelmi programok. Arra törekszünk, hogy márkáink a jót szolgálják ma, holnap és a jövőben egyaránt.

Ezekben a kihívásokkal teli időszakokban a Gillette is kiveszi a részét a küzdelemből alkalmazottai egészsége és jóléte védelmével, a márkában bízó fogyasztók kiszolgálásával világszerte, valamint a világjárvány ellen az élvonalban harcoló dolgozók, segélyszervezetek és közösségek támogatásával.

Nem tudjuk, hogy meddig húzódhat a válság, abban viszont biztosak vagyunk, hogy a bátor egészségügyi dolgozók és elsősegélynyújtók elhivatottsága és elszántsága mindvégig ki fog tartani. Csakúgy, mint saját elkötelezettségünk amellett, hogy minden lehetséges módon támogassuk és szolgáljuk őket, fogyasztóinkat és közösségeinket. Ismerje meg , hogy a Gillette hogyan reagál a COVID-19 válságra!

Ismerje meg , hogy a P&G Corporate hogyan reagál a COVID-19 válságra!

Szeretjük a közösségeket szerte a világban, ahol lakunk és dolgozunk, és már évtizedek óta támogatjuk őket nonprofit szervezeteken keresztül, hatalmas változást hozva a rászorulók életébe. A programok között találunk olyanokat, amelyek példaképet állítanak a fiatalok számára, míg mások menedéket nyújtanak az otthontalanoknak, illetve gondoskodnak az idősek ellátásáról.

Örömmel támogatjuk a „Movember” mozgalmat, hogy felhívjuk a figyelmet a férfiak társadalmi és egészségi problémáira.

The Best a Man Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból

A Gillette már a kezdetektől fogva elkötelezetten segít a férfiaknak abban, hogy férfiasan tökéletessé váljanak és a legjobbat hozzák ki magukból.

Elkötelezettségünket márkánk célkitűzésén keresztül váltjuk valóra, ez inspirálja minden tettünket: „A férfiak következő generációjának szépségápolása.” A jövő generációja számára ez többek között a környezetre gyakorolt hatások csökkentését, valamint a világot jobb hellyé tévő személyek és programok támogatását jelenti.

Adományok

Az elmúlt 15 év során jóval több mint 50 millió dollárral járultunk hozzá ezekhez a fontos területekhez.

A „The Best Men Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból” kampány

2019-ben elindítottuk a „The Best Men Can Be - A legjobbat hozzuk ki a férfiakból” című kampányunkat, hogy inspiráljuk, oktassuk és segítsük a férfiak minden korosztályát, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, és példaképpé váljanak a következő generáció számára.

Jelentőségteljesen cselekedni

A következő három évben évi több mint 1 millió dollár összeget fordítunk az Amerikai Egyesült Államokban a nonprofit partnerekkel való együttműködésre, hogy segítsék és arra inspirálják a következő generációt, hogy a legjobbat hozza ki magából.

Világszerte

Egyesült Királyság

A „Made of What Matters - Abból van, ami számít” kampány

Az Egyesült Királyságban elindítottuk a „Made of What Matters - Abból van, ami számít” című kampányunkat, melynek célja, hogy a férfiak következő generációját inspirálja. Bemutat egy íratlan játékszabályt, amelynek a futballban és az életben is megvan a helye, és meghatározza azokat a fontos jellemvonásokat, amit a férfiak a pályán és azon kívül is magukon hordoznak, hogy mindig a legjobb oldalukat mutathassák. A kampány egy rövid filmben hangsúlyozza azokat az értékeket, amelyeket a globális nagykövet, Raheem Sterling a pályán és azon kívül is vall. Ezek teszik inspirálóvá és változtatják példaképpé mindannyiunk számára. Folyamatos kötelezettségvállalásunk magában foglalja a partnerséget a Football Beyond Borders (FBB - Futball határok nélkül) ifjúsági jótékonysági képzési szervezettel, hogy minél több fiatalnak segítsünk inspirációt, lehetőséget és támogatást nyújtani lehetőségeik megvalósításához.

SPANYOLORSZÁG

Bátorság kell ahhoz, hogy önmagunk legyünk

Spanyolországban elindítottuk a „Hay Que Ser Muy Hombre - Igazi férfit követel” című kampányunkat, amely életre kelti a híres spanyol mondást, amely szerint bátorság kell ahhoz, hogy önmagunk legyünk. A kampány oktatási anyagokat is tartalmazni fog, hogy a középiskolai tanárok és az egyetemi professzorok is párbeszédet tudjanak majd folytatni a tizenévesekkel a férfiasságról. A program több mint 300 iskolát és 20 000 fiatalt fog elérni.

OROSZORSZÁG

A legjobb férfi te vagy

Oroszországban a Gillette elindította „The Best Man is You - A legjobb férfi te vagy” című kampányát. Az elgondolás alapja, hogy minden egyes férfi hőssé válhat a mindennapi cselekedetei által. A „Be the Hero of a New Generation - Légy az új generáció hőse” kezdeményezés részét képezte egy adományozás is, miszerint valamennyi Gillette termék vásárlásakor az árból egy rubel adomány a helyi veszélyeztetett gyermekeket és családjukat támogató SOS Gyermekfalvak szervezet számára íródik jóvá. Ennek eredményeként a Gillette Oroszország adományaiból az SOS Gyermekfalvak szervezet sportesemények szervezését, valamint sportpályák építését és felújítását finanszírozta a Gyermekfalvakban Oroszország egész területén.

INDIA

A nemi sztereotípiák átformálása

A #BarberShopGirls #ShavingStereotypes filmet azért készítettük, hogy elmondja két lány történetét, akik India fodrászlányaiként váltak ismertté, így inspirálva a férfiak következő generációját a nemi sztereotípiák átformálására. Szintén bővítjük a „Safalta Apni Mutthi MeinGuard” programunkat, amelyet több mint három éve indítottunk, hogy 5000 főiskola és egyetem számára gyakorlati képzést nyújtson az önéletrajzírás, az interjúzási készségek fejlesztése és a professzionális világban való boldogulás terén.

DÉL-AFRIKA

Dél-Afrikában háromból kettő gyermek apa nélkül nő fel, így a legtöbb fiúnak nincs apja, akihez tanácsért fordulhatna. Gyakran a nők – anyák, nagymamák, nagynénik és nővérek – töltenek be egyszerre több szerepet is. Dél-Afrikában a nemzetközi nőnap alkalmából a Gillette a dél-afrikai férfiak következő generációját felnevelő nők előtt tisztelgett egy filmmel, amely Gogo Nozizwe (nagymama) és unokája, Akhona történetét mondja el. A Gillette Dél-Afrika a The Character Company nonprofit szervezettel is partnerségben áll, amelynek mentorprogramjai útmutatást nyújtanak a fiatal fiúk számára, hogy a legjobb férfivá váljanak.

KANADA

Első borotválkozás

Kanadában bemutattuk a „First Shave” című, kizárólag online elérhető rövidfilmünket, amelyben egy transznemű férfi osztja meg első borotválkozási élményét, amiben édesapja segítette őt. A hirdetés megjelenését úgy időzítettük, hogy egybeessen a torontói Inside Out filmfesztivállal, amelynek egyik szponzora a Gillette volt, és a videót a filmvetítést megelőzően mutatták be.

KÖRNYEZETVÉDELMI FENNTARTHATÓSÁG

Bolygónk védelme