A Gillette több mint 120 éve segít a férfiaknak abban, hogy minden életkorban és életszakaszban a lehető legjobban fessenek, jól érezzék magukat és a lehető legtöbbet hozzák ki magukból.
A FELNŐTTÉ VÁLÁS ÚTJA RÖGÖS,
FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY KIK VAGYUNK ÉS HONNAN JÖTTÜNK.
a fiatal férfiakba gyakran belesulykolják, hogy érzelmeik, szomorúságuk, bizonytalanságuk nyílt kimutatása egyszerűen elfogadhatatlan (USA).
Ha a fiúk úgy érzik, nem passzolnak az elfogadott férfiképbe, az közeli kapcsolataik és mentális egészségük rovására mehet.
a fiatal férfiak úgy érezhetik, nem léphetnek olyan szakmai életpályára, ami nem „megszokott” a férfiak körében.
MIÉRT FONTOSAK A PÉLDAKÉPEK
Mindig segít, ha van, aki iránymutatást ad, mellénk áll, meghallgat és támogat minket, ha kell.
A fiatal férfiak 76%-a, akiknek van példaképe, azt állítja, hogy magabiztos a jövőjét illetően.
A fiatal férfiak 84%-a az állítja, egy példakép segíthet nekik abban, hogy gondoskodóbb személlyé váljanak.
A fiatal férfiak 86%-a gondolja úgy, hogy egy példakép kiválasztása segíthet önmagukra találni.
A POZITÍV VÁLTOZÁS INSPIRÁCIÓJA
Célunk, hogy minden fiúnak biztosítsuk azt a pozitív példaképet, amely segíthet a felnőtté váláshoz vezető úton. A Gillette fiúk százmillióit tervezi összekapcsolni olyan programok, erőforrások és tartalmak segítségével, amelyek a példaképek erejét veszik alapul – mindezt úgy, hogy közben támogatja azokat és fejet hajt azok előtt, akik már most is tökéletes elhivatottsággal mutatják az utat a következő generáció számára.
A SZAKÉRTŐK SZERINT A PÉLDAKÉPEK SEGÍTHETNEK IRÁNYT MUTATNI A FIÚK SZÁMÁRA.
Azt akarjuk, hogy minden fiú tudja, teljesen rendben van, ha:
Azt akarjuk, hogy minden fiú érezze: szabadon kifejezheti saját magát.
Az alábbiakban további forrásokat gyűjtöttünk össze, amelyek a példaképek erejét járják körül.
ESZKÖZÖK A MA ÉS A HOLNAP PÉLDAKÉPEI SZÁMÁRA
Nyerjen inspirációt valódi példaképektől, és nézze meg, hogyan teheti jobbá a dolgokat a környezetében.
FELVENNÉ VELÜNK A KAPCSOLATOT?
Egy igazi példakép jelenléte rengeteget jelent. Tekintse meg az anyagainkat.
EGYÜTT EGY KÖZÖS JÖVŐKÉPÉRT
Összefogtunk az Equimundóval, a hátrányosan rögzült nemi normák átalakításának nemzetközi szakértőjével, hogy globális segítséget nyújtson számunkra.
A Kering Foundation és az Equimundo által létrehozott Global Boyhood Initiative vezető partnereként a Gillette olyan tantervek és források kidolgozását támogatja, amelyek a fiúkat egészséges, érzelmileg kötődő és erőszakmentes viselkedésre ösztönzik.
HATÁS HELYI KEZDEMÉNYEZÉSEK RÉVÉN
A Gillette olyan helyi szervezetekkel közösen támogatja férfiaknak szóló és ifjúsági fejlesztési programokat, mint a Boys & Girls Clubs of America és a Football Beyond Borders.
HATÁS AZ EGÉSZ VILÁG MEGSZÓLÍTÁSÁVAL
A világ egyik legnagyobb, férfiakat célzó marketingcégeként arra készülünk, hogy ünnepeljük a világ arra érdemes példaképeit, hogy még több férfit inspiráljunk a részvételre, és hogy megmutassuk a következő generáció számára, "milyen lehet az a férfi, aki a legjobbat hozza ki magából"
EGYÜTT JÁRUNK EZEN AZ ÚTON
Az elmúlt három évben milliókat adományoztunk olyan nonprofit szervezeteknek szerte a világon, amelyek a legérdekesebb és leghatásosabb programokat alkották meg és hajtották végre azzal a céllal, hogy segítsenek minden férfinak a lehető legjobbat kihoznia magából, korosztálytól függetlenül. Miközben továbbra is adományozunk a jó ügyek érdekében, tudjuk, hogy még rengeteg munka vár ránk, de továbbra is ezt az utat követjük.
TERMÉKAJÁNLÁS FIATAL FÉRFIAK SZÁMÁRA
Élvezze a szoros borotválkozást és a nagyszerű stílust magabiztosan.
Gillette MACH3 Turbo Férfi Borotva
Gillette 4az1-Ben Precíziós Testszőrzet- És Szakálltrimmelő, Borotva És Kontúrformázó
Gillette ProGlide Power Férfi Borotva
Források
(1) Gillette globális felmérés; forrás: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Gillette globális felmérés; forrás: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) A Gillette Dynatával közösen végzett, 2022-es felmérése