

Segítünk a legjobbat kihozni a társadalomból

Világszerte
EGYESÜLT KIRÁLYSÁG
A „Made of What Matters - Abból van, ami számít” kampány
Az Egyesült Királyságban elindítottuk a „Made of What Matters - Abból van, ami számít” című kampányunkat, melynek célja, hogy a férfiak következő generációját inspirálja. Bemutat egy íratlan játékszabályt, amelynek a futballban és az életben is megvan a helye, és meghatározza azokat a fontos jellemvonásokat, amit a férfiak a pályán és azon kívül is magukon hordoznak, hogy mindig a legjobb oldalukat mutathassák. A kampány egy rövid filmben hangsúlyozza azokat az értékeket, amelyeket a globális nagykövet, Raheem Sterling a pályán és azon kívül is vall. Ezek teszik inspirálóvá és változtatják példaképpé mindannyiunk számára. Folyamatos kötelezettségvállalásunk magában foglalja a partnerséget a Football Beyond Borders (FBB - Futball határok nélkül) ifjúsági jótékonysági képzési szervezettel, hogy minél több fiatalnak segítsünk inspirációt, lehetőséget és támogatást nyújtani lehetőségeik megvalósításához.
SPANYOLORSZÁG
Bátorság kell ahhoz, hogy önmagunk legyünk
Spanyolországban elindítottuk a „Hay Que Ser Muy Hombre - Igazi férfit követel” című kampányunkat, amely életre kelti a híres spanyol mondást, amely szerint bátorság kell ahhoz, hogy önmagunk legyünk. A kampány oktatási anyagokat is tartalmazni fog, hogy a középiskolai tanárok és az egyetemi professzorok is párbeszédet tudjanak majd folytatni a tizenévesekkel a férfiasságról. A program több mint 300 iskolát és 20 000 fiatalt fog elérni.
OROSZORSZÁG
A legjobb férfi te vagy
Oroszországban a Gillette elindította „The Best Man is You - A legjobb férfi te vagy” című kampányát. Az elgondolás alapja, hogy minden egyes férfi hőssé válhat a mindennapi cselekedetei által. A „Be the Hero of a New Generation - Légy az új generáció hőse” kezdeményezés részét képezte egy adományozás is, miszerint valamennyi Gillette termék vásárlásakor az árból egy rubel adomány a helyi veszélyeztetett gyermekeket és családjukat támogató SOS Gyermekfalvak szervezet számára íródik jóvá. Ennek eredményeként a Gillette Oroszország adományaiból az SOS Gyermekfalvak szervezet sportesemények szervezését, valamint sportpályák építését és felújítását finanszírozta a Gyermekfalvakban Oroszország egész területén.
INDIA
A nemi sztereotípiák átformálása
A #BarberShopGirls #ShavingStereotypes filmet azért készítettük, hogy elmondja két lány történetét, akik India fodrászlányaiként váltak ismertté, így inspirálva a férfiak következő generációját a nemi sztereotípiák átformálására. Szintén bővítjük a „Safalta Apni Mutthi MeinGuard” programunkat, amelyet több mint három éve indítottunk, hogy 5000 főiskola és egyetem számára gyakorlati képzést nyújtson az önéletrajzírás, az interjúzási készségek fejlesztése és a professzionális világban való boldogulás terén.
DÉL-AFRIKA
Dél-Afrikában háromból kettő gyermek apa nélkül nő fel, így a legtöbb fiúnak nincs apja, akihez tanácsért fordulhatna. Gyakran a nők – anyák, nagymamák, nagynénik és nővérek – töltenek be egyszerre több szerepet is. Dél-Afrikában a nemzetközi nőnap alkalmából a Gillette a dél-afrikai férfiak következő generációját felnevelő nők előtt tisztelgett egy filmmel, amely Gogo Nozizwe (nagymama) és unokája, Akhona történetét mondja el. A Gillette Dél-Afrika a The Character Company nonprofit szervezettel is partnerségben áll, amelynek mentorprogramjai útmutatást nyújtanak a fiatal fiúk számára, hogy a legjobb férfivá váljanak.
KANADA
Első borotválkozás
Kanadában bemutattuk a „First Shave” című, kizárólag online elérhető rövidfilmünket, amelyben egy transznemű férfi osztja meg első borotválkozási élményét, amiben édesapja segítette őt. A hirdetés megjelenését úgy időzítettük, hogy egybeessen a torontói Inside Out filmfesztivállal, amelynek egyik szponzora a Gillette volt, és a videót a filmvetítést megelőzően mutatták be.