A Gillette több mint 120 éve segít a férfiaknak abban, hogy minden életkorban és életszakaszban a lehető legjobban fessenek, jól érezzék magukat és a lehető legtöbbet hozzák ki magukból.
MIÉRT FONTOSAK A PÉLDAKÉPEK
Mindig segít, ha van, aki iránymutatást ad, mellénk áll, meghallgat és támogat minket, ha kell.
A fiatal férfiak 76%-a, akiknek van példaképe, azt állítja, hogy magabiztos a jövőjét illetően.
A fiatal férfiak 84%-a az állítja, egy példakép segíthet nekik abban, hogy gondoskodóbb személlyé váljanak.
A fiatal férfiak 86%-a gondolja úgy, hogy egy példakép kiválasztása segíthet önmagukra találni.
A SZAKÉRTŐK SZERINT A PÉLDAKÉPEK SEGÍTHETNEK IRÁNYT MUTATNI A FIÚK SZÁMÁRA.
Azt akarjuk, hogy minden fiú tudja, teljesen rendben van, ha:
KIMUTATJA AZ ÉRZELMEIT
KIÁLL MÁSOKÉRT
KÖVETI A CÉLKITŰZÉSEIT
BÜSZKE A KÜLSEJÉRE
AMIT TESZÜNK
Azt akarjuk, hogy minden fiú érezze: szabadon kifejezheti saját magát.
Az alábbiakban további forrásokat gyűjtöttünk össze, amelyek a példaképek erejét járják körül.
HATÁS HELYI KEZDEMÉNYEZÉSEK RÉVÉN
A Gillette olyan helyi szervezetekkel közösen támogatja férfiaknak szóló és ifjúsági fejlesztési programokat, mint a Football Beyond Borders.
HATÁS AZ EGÉSZ VILÁG MEGSZÓLÍTÁSÁVAL
A világ egyik legnagyobb, férfiakat célzó marketingcégeként arra készülünk, hogy ünnepeljük a világ arra érdemes példaképeit, hogy még több férfit inspiráljunk a részvételre, és hogy megmutassuk a következő generáció számára, "milyen lehet az a férfi, aki a legjobbat hozza ki magából"
EGYÜTT JÁRUNK EZEN AZ ÚTON
Az elmúlt három évben milliókat adományoztunk olyan nonprofit szervezeteknek szerte a világon, amelyek a legérdekesebb és leghatásosabb programokat alkották meg és hajtották végre azzal a céllal, hogy segítsenek minden férfinak a lehető legjobbat kihoznia magából, korosztálytól függetlenül. Miközben továbbra is adományozunk a jó ügyek érdekében, tudjuk, hogy még rengeteg munka vár ránk, de továbbra is ezt az utat követjük.
KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK
TERMÉKAJÁNLÁS FIATAL FÉRFIAK SZÁMÁRA
Élvezze a szoros borotválkozást és a nagyszerű stílust magabiztosan.
Források
(1) Gillette globális felmérés; forrás: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Gillette globális felmérés; forrás: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) A Gillette Dynatával közösen végzett, 2022-es felmérése