A Gillette amellett kötelezte el magát, hogy életkortól és életszakasztól függetlenül minden férfit arra inspiráljon, hogy a legjobbat hozza ki magából. A küldetésünk az, hogy egyedülálló férfi szépségápolási termékeket kínáljunk, miközben a világot egy jobb hellyé változtatjuk minden generáció számára. A férfi szépségápolás terén több mint egy évszázada élen járó vállalatként pontosan tudjuk, hogy milyen fontos maradandó örökséget hagyni magunk után. Ezért tevékenységünk szerves részét képezik a társadalmi és környezetvédelmi programok. Arra törekszünk, hogy márkáink a jót szolgálják ma, holnap és a jövőben egyaránt.
Világszerte több mint 800 millió fogyasztó választja megbízható szépségápolási termékeinket. Célunk az, hogy a lehető legkiválóbb szépségápolási termékekkel lássuk el a férfiakat és nőket, miközben megóvjuk bolygónk erőforrásait.
Szeretnénk a környezetvédelmi kiválóság egy új szabványának felállítását segíteni azáltal, hogy kevesebb erőforrást használunk fel 2030-ra. Ennek érdekében ökológiai lábnyomunk csökkentését tervezzük számos fontos területen, többek között a csomagolás, a termékhulladék-kezelés, a vízfelhasználás, a gyártási tevékenységek és az ellátási lánc terén. Továbbá teljes mértékben elköteleztük magunkat amellett, hogy fogyasztóink számára biztonságos és megbízható alapanyagok felhasználásával a lehető legjobb minőségű termékeket nyújtsuk.
Munkánkkal kivesszük a részünket bolygónk védelméből, világos célokat tűztünk ki, és fontos előrelépéseket tettünk számos területen: